V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Vážení zákazníci,

do 28. 1. probíhá inventura našeho skladu – objedávky vytvořené v jejím průběhu budeme expedovat až po jejím ukončení. Děkujeme za pochopení.

Současná reklama

Novinka
Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience

Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience

Autor: Tony Morgan
ISBN: 9781913947323
Internetová cena: 792,00 Kč
Běžná cena: 990,00 Kč
Skladem (1 ks)

This comprehensive guide to visual merchandising covers both window dressing and in-store design, as well as all the other elements, real or virtual, used to enhance the contemporary retail experience. Featuring a range of shops, from fashion emporia such as Selfridges, Printemps, and Bergdorf Goodman to small outlets, the book offers practical advice, supported by tips from the most inspiring visual merchandisers and creative directors across the world.

It reveals the secrets of their profession and all there is to know about the latest technology, mannequins, props etc. It also examines the psychology and ever-changing trends behind consumer behaviour.

Visual merchandising is presented through lavish colour photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry.

About the Author

Tony Morgan worked as a Head of Visual Merchandising at Selfridges for 18 years. He has taught and consulted across the world and was a lecturer at the London College of Fashion and the Fashion Retail Academy in London. Tony advocates new visual merchandising talent and is currently working with universities across the UK to mentor and support students.

High On… Exhibition Design

Ralph Daab
Exhibition design is the process of conveying information through visual storytelling and environment. It is an integrated, multidisciplinary process that often combines architecture,...
Internetová cena: 792,00 Kč
Běžná cena: 990,00 Kč
Skladem (1 ks)

Fashion Spaces: A Theoretical View

Vésma K. McQuillan
Social media has brought a new type of space into the world of fashion retail. When architecture and fashion meet in the creation of ephemeral spaces for the immediate presentation of new...
Internetová cena: 319,00 Kč
Běžná cena: 399,00 Kč
Skladem (3 ks)

Social Media Marketing All-in-One For Dummies, 4th Edition

Jan Zimmerman, Deborah Ng
The bestselling social media marketing book Marketing your business through social media isn't an option these days—it's absolutely imperative. In this new edition of the bestselling...
Internetová cena: 688,00 Kč
Běžná cena: 860,00 Kč
Skladem (3 ks)

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be

Paul Arden
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world: a pocket bible for the talented and timid alike to help make the unthinkable...
Internetová cena: 215,00 Kč
Běžná cena: 269,00 Kč
Skladem (5 ks)

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V nakladatelství

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: