V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Reklama

Akce
Jim Heimann. 20th Century Alcohol & Tobacco Ads (bazar)

Jim Heimann. 20th Century Alcohol & Tobacco Ads (bazar)

Steven Heller
Se slevou nabízíme mírně poškozený exemplář The quest to affirm Americans’ need for alcohol and tobacco is a tale of 100 years of advertising intended to seduce...
Cena v akci: 498,00 Kč
Internetová cena: 839,00 Kč Běžná cena: 1 049,00 Kč
Skladem (1 ks)
Novinka
Jim Heimann. Steven Heller. Toys. 100 Years of All-American Toy Ads

Jim Heimann. Steven Heller. Toys. 100 Years of All-American Toy Ads

Jim Heimann, Steven Heller
Take a stroll down the aisles of America’s toy store. Bolstered by a booming consumer culture, the 20th century saw U.S. toys become a commodity that would enthrall children for...
Skladem (4 ks)

Hybrid Food Retail: Redesigning Supermarkets for the Experiential Turn

Bernhard Franken, Alina Cymera
This handbook prescribes hybridization – a fusion of gastronomy, co-working, hospitality and performative formats – as a powerful remedy against the digital disruption of the food retail...
Internetová cena: 632,00 Kč
Běžná cena: 790,00 Kč
Skladem (1 ks)

Fashion Spaces: A Theoretical View

Vésma K. McQuillan
Social media has brought a new type of space into the world of fashion retail. When architecture and fashion meet in the creation of ephemeral spaces for the immediate presentation of new...
Internetová cena: 319,00 Kč
Běžná cena: 399,00 Kč
Skladem

Logo Design. Global Brands (Bibliotheca Universalis)

Julius Wiedemann
Welcome to the most comprehensive catalogue of logos. Turning its searchlight on internationals’ corporate identity, this encyclopedia gathers approximately 4,500 trademarks, with...
Internetová cena: 423,00 Kč
Běžná cena: 529,00 Kč
Skladem (1 ks)

Social Media Marketing All-in-One For Dummies, 4th Edition

Jan Zimmerman, Deborah Ng
The bestselling social media marketing book Marketing your business through social media isn't an option these days—it's absolutely imperative. In this new edition of the bestselling...
Internetová cena: 688,00 Kč
Běžná cena: 860,00 Kč
Skladem (3 ks)

Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic

John Hegarty
A revised and expanded edition of the book described by Book Monthly as ‘an absolute gem. A bible, in fact’ First published by Thames & Hudson in 2011, this is a book that no creative...
Internetová cena: 527,00 Kč
Běžná cena: 659,00 Kč
Skladem (1 ks)

20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads

Alison A. Nieder, Jim Heimann
The 20th century saw fashion evolve from an exclusive Parisian salon business catering to a wealthy elite into a global industry employing millions, with new trends whisked into stores...
Internetová cena: 423,00 Kč
Běžná cena: 529,00 Kč
Skladem (1 ks)

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be

Paul Arden
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world: a pocket bible for the talented and timid alike to help make the unthinkable...
Internetová cena: 215,00 Kč
Běžná cena: 269,00 Kč
Skladem

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

Aktuality

Připravujeme

V nakladatelství

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:





















































Váš email: