V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


How to Make It as an Advertising Creative

How to Make It as an Advertising Creative
vyprodáno
Internetová cena: 512,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 640,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 160
Formát: 23 x 19 cm
ISBN/EAN: 9781856696579
Nakladatel: Laurence King Publishing
Odkaz na stránky nakladatele: http://www.laurenceking.com/product/How+to+Make+It+as+an+Advertising+Creative.htm
Edice: Současná reklama / Reklama

This book is aimed at anyone who is considering becoming an advertising Creative, studying to become one, or would like to become a better one.
    Written in an entertaining and informative style, the book explains the diverse set of skills that you need to make it as an advertising Creative above-and-beyond the ability to write good adverts, and demonstrates: how to get the best out of the people you work with; how to present your work to clients; how to manage your career; even how to start your own agency.
    Getting a job as an advertising Creative is not easy. This book will teach you the intangible skills that are essential if you are to get a job, survive, thrive and ultimately make it big in one of the most exciting industries on the planet.

 

Simon Veksner is a copywriter at Bartle Bogle Hegarty in London, where he has produced campaigns for some of the agency’s most iconic brands including Levi’s, Audi and Barnardo’s. Previously he spent seven years at DDB London, where his work included a Cannes Grand Prix-winning ad for Volkswagen. He has won over 50 industry awards in his 16 years as a Creative, and is a frequent D&AD juror. Prior to entering advertising he worked as a journalist, for publications including The Independent, The Guardian and The Sunday Times.


 

Další knihy od tohoto autora

100 Ideas That Changed Advertising

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: