V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic

Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic
vyprodáno
Internetová cena: 527,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 659,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 105
Formát: 16,9 x 22,9 cm
ISBN/EAN: 9780500293638
Nakladatel: Thames & Hudson
Rok vydání: 2017
Edice: Současná reklama / Reklama

A revised and expanded edition of the book described by Book Monthly as ‘an absolute gem. A bible, in fact’

First published by Thames & Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the world’s leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal ‘Vorsprung durch Technik’, among many, many other highly successful campaigns for major brands.

This revised and expanded edition discusses the changes that have taken place in the advertising industry and Hegarty’s own career since the original book was first published in 2011. One new section – ‘Why I’m now parking my ideas in a garage’ – discusses Hegarty’s new company, The Garage. In the other new section – ‘From Unilever to the UN via a llama’ – Hegarty talks predominantly about the ad he did for the UN’s ‘Global Goals for their Sustainable Development’ campaign.

Contents List

Introduction: Why Write a Book on Advertising Now? • Part 1: Ideas • Brands and Audiences • Agencies • The Creative Director • Clients, Briefs and the Power of Words Pitching • Storytelling • Truth and Technology • Part 2: The Right Place at the Right Time • From Benton Bowles to 16 Goodge Street • Saatchi & Saatchi • TBWA • BBH: The Agency in a Suitcase • First Levi 501s, Then the World • When the World Zigs, Zag Why I’m Now Parking My Ideas in a Garage • Advertising Drove Me to Drink • From Unilever to the UN via a llama

About the Author

John Hegarty is one of the world’s most famous advertising creatives. Founding Creative Partner of Bartle Bogle Hegarty (BBH), he has received, among other awards, the D&AD President’s Award for outstanding achievement and the International Clio Award. He is a member of The One Club of the New York Creative Hall of Fame.

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy #0 ukázka z knihy #1 ukázka z knihy #2 ukázka z knihy #3 ukázka z knihy #4 ukázka z knihy #5 ukázka z knihy #6 ukázka z knihy #7 ukázka z knihy #8 ukázka z knihy #9 ukázka z knihy #10 ukázka z knihy #11

 

Další knihy od tohoto autora

Hegarty on Advertising Hegarty o kreativitě - Pravidla neexistují Hegarty on Creativity Hegarty on Advertising

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: