V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Advertising Now! TV Commercials

Akce
Advertising Now! TV Commercials
vyprodáno
Cena v akci: 100,00 Kč
Internetová cena: 719,00 Kč
Běžná cena: 899,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: vícejazyčné vydání - německy, francouzsky, anglicky
Vazba: mäkká + DVD
Počet stran: 448
Formát: 196 x 249 mm
ISBN/EAN: 9783822840290
Nakladatel: TASCHEN
Odkaz na stránky nakladatele: www.taschen.com
Edice: Současná reklama / Reklama

Though most of us change the channel or make a trip to the bathroom during commercial breaks, there are actually ads out there that are more like thought-provoking short films than the pushy, one-dimensional, in-your-face ads we know and hate. Whether it's an ad for the latest Nike sneaker or to raise awareness about the hazards of speeding, a commercial has lot to communicate in under a minute, and it takes the sharpest creative minds to figure out how to execute ads that are entertaining and even eye opening while getting the message across. This guide rounds up the best commercials of recent years. Chapters are organized by subject, such as socio-political, food and beverage, cars, technology, and media, and individual entries include screenshots, art director briefings, pre-production material (such as sketches and storyboards), and a fact sheet listing technical details. This book is a must-have not only for creative professionals, but also for anyone who's interested in inventive commercials and what goes into making them. All ads featured in the book are on the included DVD.

Další knihy od tohoto autora

Logo Design. Global Brands (Bibliotheca Universalis) Jamie Hewlett (Second Edition / New Cover) Jamie Hewlett Illustration Now! Fashion National Geographic Infographics Illustration Now! Portraits Logo Design Illustration Now! 5 Illustration Now! Vol. 4 Illustration Now! Portraits Logo Design Vol. 3 Stationery Design Now! Asian Graphics Now! Illustration Now! Vol. 2 D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World Brand Identity Now! Logo Design Vol. 2 Advertising Now! Print

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: