V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Stationery Design Now!

 Communicating elegance and sophistication

Stationery Design Now!
vyprodáno
Internetová cena: 679,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 849,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: tříjazyčná verze - anglicky, německy a francouzsky
Vazba: pevná s elastickou páskou
Počet stran: 384
Formát: 168 x 226
ISBN/EAN: 9783836518970
Nakladatel: Taschen
Odkaz na stránky nakladatele: http://www.taschen.com/pages/en/catalogue/design/all/06742/facts.stationery_design_now.htm
Edice: Grafický design / Design

Outstanding letterheads, envelopes, and business cards from around the world - good ideas by the hundreds

Whether you're starting your own business or simply trying to stay in business, three paper-based items are absolutely crucial to your company: letterhead, envelopes, and business cards. These items, along with your logo, are the pillars of a well-defined corporate identity. Though seemingly ephemeral, the subliminal communications value of elegant stationery cannot be overestimated. The best stationery works hard for you, front-loading your corporate or freelance image, and conveying your company values in the most tangible way. Traditionally, many of the world's most successful companies, whatever their size, have relied heavily on sharply-focused stationery. Whatever your field, these three elements of corporate identity are vital for any successful business.

This book presents over 200 outstanding stationery projects from companies all over the world, with a historical and technical essay about the role of stationery design by Jay Rutherford, Professor for Visual Communication at Bauhaus University Weimar. For anyone considering new stationery, or even an upgrade, Stationery Design Now! provides a plethora of inspiring ideas.

Editor:
Julius Wiedemann was born in Brazil, studied graphic design and marketing, and was an art editor for digital and design magazines in Tokyo. His many TASCHEN digital and media titles include Illustration Now!, Advertising Now, Logo Design, and Brand Identity Now!

Další knihy od tohoto autora

Logo Design. Global Brands (Bibliotheca Universalis) Jamie Hewlett (Second Edition / New Cover) Jamie Hewlett Illustration Now! Fashion National Geographic Infographics Illustration Now! Portraits Logo Design Illustration Now! 5 Illustration Now! Vol. 4 Illustration Now! Portraits Logo Design Vol. 3 Asian Graphics Now! Illustration Now! Vol. 2 D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World Brand Identity Now! Advertising Now! TV Commercials Logo Design Vol. 2 Advertising Now! Print

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: