Vážení zákazníci, ve dnech 23.–26. 5. se na vás těšíme na veletrhu Svět knihy Praha 2024 na pražském Výstavišti.
Internetové objednávky vytvořené nebo uhrazené v období od 21. 5. budou zpracovány v pondělí 27. 5. Děkujeme za pochopení. |
100 Ideas That Changed Advertising (bazar)
Akce
Bazar |
Cena v akci:
|
324,00 Kč |
Internetová cena:
|
632,00 Kč |
Běžná cena:
|
790,00 Kč |
Zboží není skladem
|
Autor: |
Simon Veksner
|
Jazyk: |
anglicky |
Vazba: |
měkká |
Počet stran: |
216 |
Formát: |
21,3 x 27,1 cm |
ISBN/EAN: |
9781780675565 |
Nakladatel: |
Laurence King |
Rok vydání: |
2015 |
Edice: |
Historie reklamy
/ Reklama
|
Se slevou nabízíme exemplář s drobnými vadami na obálce knihy
A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, the book looks at the overnight revolutions, the flashes of inspiration and the long-term evolutions that advertisers have wrought upon their industry. Author Simon Veksner guides us through the key ideas behind these changes, from the development of the first advertising formats and the history of branding, to the creative revolutions of the 1960s and the digital age. Looking forward, the book considers the most recent thinking in reaching new audiences, including the rise of neuromarketing and the latest behavioural economics. Illustrated with hundreds of examples of adverts and explaining their power to inspire, delight and annoy, but above all, to make us buy, the book is an absorbing guide to a turbulent, highly-creative industry.
Další knihy od tohoto autora
Diskuze
Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »
|