V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Vážení zákazníci, ve dnech 23.–26. 5. se na vás těšíme na veletrhu Svět knihy Praha 2024 na pražském Výstavišti.

Internetové objednávky vytvořené nebo uhrazené v období od 21. 5. budou zpracovány v pondělí 27. 5. Děkujeme za pochopení.

100 Ideas That Changed Advertising (bazar)

Akce
100 Ideas That Changed Advertising (bazar)
Bazar
Cena v akci: 324,00 Kč
Internetová cena: 632,00 Kč
Běžná cena: 790,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 216
Formát: 21,3 x 27,1 cm
ISBN/EAN: 9781780675565
Nakladatel: Laurence King
Rok vydání: 2015
Edice: Historie reklamy / Reklama

Se slevou nabízíme exemplář s drobnými vadami na obálce knihy

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, the book looks at the overnight revolutions, the flashes of inspiration and the long-term evolutions that advertisers have wrought upon their industry. Author Simon Veksner guides us through the key ideas behind these changes, from the development of the first advertising formats and the history of branding, to the creative revolutions of the 1960s and the digital age. Looking forward, the book considers the most recent thinking in reaching new audiences, including the rise of neuromarketing and the latest behavioural economics. Illustrated with hundreds of examples of adverts and explaining their power to inspire, delight and annoy, but above all, to make us buy, the book is an absorbing guide to a turbulent, highly-creative industry.

Další knihy od tohoto autora

100 Ideas That Changed Advertising How to Make It as an Advertising Creative

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: