V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


How to Do Great Work Without Being an Asshole

How to Do Great Work Without Being an Asshole
vyprodáno
Internetová cena: 343,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 429,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 140
Formát: 14,6 x 20 cm
ISBN/EAN: 9781786273918
Nakladatel: Laurence King
Rok vydání: 2019
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

It’s long been an accepted, almost celebrated, fact of the creative industries that long hours, chaotic workflows and egotistical colleagues are just the price you pay to produce great work. In fact, this toxic culture is the enemy of creativity, and with greater accountability and transparency in the industry ― and more choice for young talent ― than ever before, this unsustainable way of doing business is a ticking time bomb.

This is a straight-talking, fun read for all creatives: Director or junior, at an agency or client-side, working in design, advertising, publishing, fashion or film.

Packed with anecdotes, self-analysis flowcharts (are YOU the asshole?!), exercises and action plans for better working practices.

About the Author

Paul Woods is an award-winning designer, writer and illustrator based in Los Angeles. He leads Edenspiekermann's creative and technology teams as CCO, building products, brands, and service design work for clients in industries as diverse as editorial, sustainability, and transportation. During his 15 years as a designer, Paul has been at the helm of projects for companies like Red Bull, Google, The City of Santa Monica, Morgan Stanley, and Time Inc., among many others. An advocate for the importance of user-centric design, Paul places a hyper-focus on the user in his work. A thought leader in the design and technology spaces, his bylines regularly appear in publications such as Fast Company, AdWeek, The Drum and Communication Arts. In his spare time, Paul is an illustrator and co-founder of the satirical industry website Adloids. He lives in Pasadena with his wife Nora and a very stubborn basset hound. www.paulthedesigner.ie

Další knihy od tohoto autora

Sh*t They Didn't Tell You: How to Succeed in the Creative Industries

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: