V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Cex Sells: New Inspiration for Valuable Customer Experiences

Cex Sells: New Inspiration for Valuable Customer Experiences
vyprodáno
Internetová cena: 687,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 859,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 176
Formát: 21,2 x 21,2 cm
ISBN/EAN: 9789063694449
Nakladatel: BIS publishers
Rok vydání: 2017
Edice: Současná reklama / Reklama

Customer EXperience (CEX) is hot! But nowadays it gets harder and harder for companies to be distinctive. This book contains a broad collection of cases that show how front-runners world-wide have optimized their customer experience.

Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays is more and more difficult for companies to be distinctive through the products they offer. So it is key to stand out by services offered in addition to these products. A focus on the customer experience is needed. A lot of companies realize this, but only few manage to be successful. They understand the theory and the process to get there, but what they lack are concrete tools to bring the theory into practice. ‘CEX SELLS’ is the inspiration book for companies that want to deliver distinctive customer experiences in order to achieve their business objectives. Beate van Dongen Crombags and Deborah Wietzes discuss the various ingredients needed to deliver perfect customer experiences. They include ingredients to define and design the optimal experience, but they also describe what is needed in the organization to be able to deliver and manage that desired experience. They show how front-runners worldwide have optimized their customer experience, and what other companies can learn from that. A book that will definitely inspire you to improve your own organization's customer experience!

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy #0 ukázka z knihy #1 ukázka z knihy #2 ukázka z knihy #3

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V distribuci

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy