V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Branding: In Five and a Half Steps

Branding: In Five and a Half Steps
vyprodáno
Internetová cena: 839,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 049,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Formát: 21 x 24,5 cm
ISBN/EAN: 9780500518960
Nakladatel: Thames & Hudson
Rok vydání: 2016
Edice: Současná reklama / Reklama

The ultimate guide to creating a successful brand by a world-class master of the art, Michael Johnson

Michael Johnson is one of the world’s leading graphic designers and brand consultants. His studio, johnson banks, is responsible for the rebranding of many notable clients, including Virgin Atlantic, Think London, BFI, Christian
Aid and MORE TH>N. He has garnered a plethora of awards in the process.

In 'Branding', Johnson strips the most famous, everyday brands down to their basic components, enabling us to understand why we select one product or service over another and allowing us to comprehend how seemingly subtle influences can affect our key life decisions.

The first part of the book shows how the birth of a brand begins not with finding a solution but rather with identifying key questions: what does the brand mean? What does it want to be? The second half focuses on the design and implementation of the brand. Step 2.5, Johnson reveals, is the most important stage of all. It bridges the all-too-neglected gap between research and design, and guides you through the vital moments where the creation of brands can go wrong.

With more than 1,000 vibrant illustrations showcasing the world’s most successful corporate identities, Branding is an authoritative guide to creating the simplest and most compelling brands.

Michael Johnson set up the creative design studio, johnson banks, in 1992. Since then, he has received eight ‘pencil’ awards from D&AD, 13 Design Week awards and four NYADC ‘cube’ awards, among many others. Johnson has been
cited as one of the most notable British designers by the Guardian and the Independent, and has been featured in Design Week’s ‘Hot 50’ list of prominent figures in design on three separate occasions. He is also the author of Problem Solved.

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy č.1 ukázka z knihy č.2 ukázka z knihy č.3 ukázka z knihy č.4 ukázka z knihy č.5

 

Další knihy od tohoto autora

Now Try Something Weirder: How to keep having great ideas and survive in the creative business

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: