Game Changers - The Evolution of Advertising
vyprodáno |
Internetová cena:
|
1 232,00 Kč
|
Běžná cena:
|
1 540,00 Kč |
Zboží není skladem
|
Kampaně, které navždy změnily reklamní průmysl. Kniha, která vychází u příležitosti 60. výročí Cannes Lions Festival of Creativity, představuje zhruba 150 nejúspěšnějích projektů reklamy. Od Volkswagen “Think Small”, přes “Nike Fuelband”, až po Levi’s “Laundrette” nebo Burger King “Subservient Chicken”.
Cannes Lions Festival of Creativity je dlouhodobě zavedený uznávaný mezinárodní festival, nastavující měřítko vynikající tvůrčí komunikaci. Od svého vzniku v roce 1954, festival každoročně hostí více než 12.000 delegátů z kreativního a mediálního odvětví, jakož i inzerenty, technology a podnikatele. Nabízí týdenní sérii seminářů, výstav a předávání ocenění. Každý rok se na festival přihlásí kolem 36.000 kampaní v různých kategoriích, včetně filmu, designu, PR a IT, aby soutěžily o prestižní lionskou trofej.
Diskuze
Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »
|