V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


To Sell is Human: The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others

To Sell is Human: The Surprising Truth About Persuading, Convincing, and Influencing Others
vyprodáno
Internetová cena: 215,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 269,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 272
Formát: 12,9 x 19,8 cm
ISBN/EAN: 9781786891716
Nakladatel: Canongate
Rok vydání: 2018
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

We're all in Sales now

Parents sell their kids on going to bed. Spouses sell their partners on mowing the lawn. We sell our bosses on giving us more money and more time off. And in astonishing numbers we go online to sell ourselves on Facebook, Twitter and online dating profiles.

Relying on science, analysis and his trademark clarity of thought, Daniel Pink shows that sales isn't what it used to be. Then he provides a set of tools, tips, and exercises for succeeding on each new terrain: six new ways to pitch your idea, three ways to understand another's perspective, five frames that can make your message clearer, and much more.

Review

"Excellent . . . radical, surprising and undeniably true" (Harvard Business Review)

"Less a book about the conniving tricks of this slippery trade, and more of a human guide to how sales might work and be successful in the 21st century" (Observer)

"A fresh look at the art and science of sales using a mix of social science, survey research and stories" (Forbes)

"Pink is rapidly acquiring international guru status . . . He is an engaging writer, who challenges and provokes" (Financial Times)

"A gifted writer who turns even the heaviest scientific study into something digestible - and often amusing - without losing his intellectual punch" (New York Post)

"Pink's ideas deserve a wide hearing. Corporate boards, in fact, could do well by kicking out their pay consultants for an hour and reading Pink's conclusions instead" (Forbes)

"Less a book about the conniving tricks of this slippery trade, and more of a human guide to how sales might work and be successful in the 21st century" (Ben East The Observer)

"Pink is clear and thoughtful - he sells his arguments beautifully" (Evening Standard)

About the Author

Daniel H. Pink is the author of several books, including the New York Times bestselling Drive, To Sell is Human and A Whole New Mind. His books have been translated into 35 languages and have sold more than 2 million copies worldwide. He lives in Washington D.C. with his wife and children.

Další knihy od tohoto autora

The Power of Regret: How Looking Backward Moves Us Forward When: The Scientific Secrets of Perfect Timing Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us When: The Scientific Secrets of Perfect Timing

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: