V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Thinking in Services: Encoding and Expressing Strategy through Design

 Understanding and Exploring the Expanding Universe of Services

Thinking in Services: Encoding and Expressing Strategy through Design
vyprodáno
Internetová cena: 896,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 120,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 296
Formát: 17 x 22,9 cm
ISBN/EAN: 9789063694890
Nakladatel: BIS publishers
Rok vydání: 2018
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

We think we know services ― not a day goes by without using them ― until we have to design them. It is then that their realities confront us, teasing us sometimes. While services have always been ‘designed’, the qualities of their designs are more important than ever, given how much more we depend on them. Thus the need for deepening our understanding of what services are, what they can be, and why they fail ― often in unexpected ways. This book reveals the surprising design of services ― their internal structure or ‘DNA’ ― through simple diagrams. It introduces a language and format for describing the concept of a service with clarity and depth. And, it provides the principles for implementing strategy through design.

About the Author

Majid Iqbal is an expert on policy, strategy, and design. As an advisor at the Dutch Ministry of Economic Affairs and Climate he co-founded a special unit called XLAB; developing new approaches to complex problems and methods for visualizing systems, services, and transitions. He cut his teeth in sales and product management, before moving to teaching, consulting, and design. Since after Carnegie Mellon, Gartner, and PwC, he has been on a mission to bring more clarity to the concept of a service, as it relates to implementing policy or strategy. His other voyage of discovery is about cooking and patterns in food across cuisines and cultures.

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy #0 ukázka z knihy #1 ukázka z knihy #2 ukázka z knihy #3 ukázka z knihy #4 ukázka z knihy #5 ukázka z knihy #6 ukázka z knihy #7 ukázka z knihy #8 ukázka z knihy #9 ukázka z knihy #10 ukázka z knihy #11 ukázka z knihy #12 ukázka z knihy #13 ukázka z knihy #14 ukázka z knihy #15 ukázka z knihy #16

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: