V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Vážení zákazníci, ve dnech 23.–26. 5. se na vás těšíme na veletrhu Svět knihy Praha 2024 na pražském Výstavišti.

Internetové objednávky vytvořené nebo uhrazené v období od 21. 5. budou zpracovány v pondělí 27. 5. Děkujeme za pochopení.

Fucking Apostrophes

Fucking Apostrophes
vyprodáno
Internetová cena: 199,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 249,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 64
Formát: 10,4 x 15,8 cm
ISBN/EAN: 9781785781414
Nakladatel: Icon Books
Rok vydání: 2016
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

‘At last, a book that tells you exactly where to stick your apostrophe … funny and useful, the perfect stocking filler.’ David Marsh, Guardian

Apostrophes are a pain. The rules about how to use them are complicated, and have evolved haphazardly. Originally written as advice by a copywriter for designers – wont to insert and remove apostrophes at will, for visual effect – this is a light-hearted pocket-sized guide to getting the things right.

Simon Griffin lets off steam so that we don’t have to, showing precisely why ‘Rhianna and Jennifer’s photos were all over the internet’ is quite different to ‘Rhianna’s and Jennifer’s photos’ or what words apostrophes are replacing in sentences such as ‘He’d like you to buy him some cocaine’, or ‘They’ve got it all on camera.’

Elegantly produced, this is the perfect gift for any pedant, as well as an indispensable guide in all our moments of grammar-related frustration.

*MAY BE SUPPLIED WITH EITHER A GREEN OR BLUE COVER*


Simon Griffin is the founder of copywriting agency Hyperbolic (www.thisishyperbolic.com) and lives with his wife and two children in Leeds. He currently has no plans to learn how to touch type and can happily write whole paragraphs without realising he’s left caps lock on.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: