V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Vážení zákazníci, ve dnech 23.–26. 5. se na vás těšíme na veletrhu Svět knihy Praha 2024 na pražském Výstavišti.

Internetové objednávky vytvořené nebo uhrazené v období od 21. 5. budou zpracovány v pondělí 27. 5. Děkujeme za pochopení.

Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Services

Akce
Designing for the Digital Age: How to Create Human-Centered Products and Services
vyprodáno
Cena v akci: 924,00 Kč
Internetová cena: 1 560,00 Kč
Běžná cena: 1 950,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 768
Formát: 18,5 x 23,1 cm
ISBN/EAN: 9780470229101
Nakladatel: John Wiley & Sons
Rok vydání: 2009
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

Whether you re designing consumer electronics, medical devices, enterprise Web apps, or new ways to check out at the supermarket, today s digitally–enabled products and services provide both great opportunities to deliver compelling user experiences and great risks of driving your customers crazy with complicated, confusing technology.

Designing successful products and services in the digital age requires a multi–disciplinary team with expertise in interaction design, visual design, industrial design, and other disciplines. It also takes the ability to come up with the big ideas that make a desirable product or service, as well as the skill and perseverance to execute on the thousand small ideas that get your design into the hands of users. It requires expertise in project management, user research, and consensus–building. This comprehensive, full–color volume addresses all of these and more with detailed how–to information, real–life examples, and exercises. Topics include assembling a design team, planning and conducting user research, analyzing your data and turning it into personas, using scenarios to drive requirements definition and design, collaborating in design meetings, evaluating and iterating your design, and documenting finished design in a way that works for engineers and stakeholders alike.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: