V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Vážení zákazníci, ve dnech 23.–26. 5. se na vás těšíme na veletrhu Svět knihy Praha 2024 na pražském Výstavišti.

Internetové objednávky vytvořené nebo uhrazené v období od 21. 5. budou zpracovány v pondělí 27. 5. Děkujeme za pochopení.

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers
vyprodáno
Internetová cena: 615,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 769,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 160
Formát: 19 x 23 cm
ISBN/EAN: 9781780675626
Nakladatel: Laurence King
Rok vydání: 2016
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

Creating a brand identity is a fascinating and complex challenge for the graphic designer. It requires practical design skills and creative drive as well as an understanding of marketing and consumer behaviour. This practical handbook is a comprehensive introduction to this multifaceted process.

Exercises and examples highlight the key activities undertaken by designers to create a successful brand identity, including defining the audience, analyzing competitors, creating mood boards, naming brands, designing logos, presenting to clients, rebranding and launching the new identity.

Case studies throughout the book are illustrated with brand identities from around the world, including a diverse range of industries – digital media, fashion, advertising, product design, packaging, retail and more.

About the Author

Catharine Slade-Brooking has an industry background in branding, packaging and illustration with a client list including Glaxo Smith Kline, Lloyds Bank and the Sunday Times. She has written widely on graphic design subjects.
She currently teaches on the BA Graphic Communication course at Farnham UCA.

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy č.1 ukázka z knihy č.2 ukázka z knihy č.3 ukázka z knihy č.4 ukázka z knihy č.5 ukázka z knihy č.6 ukázka z knihy č.7 ukázka z knihy č.8 ukázka z knihy č.9

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: