V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Business: The Ultimate Resource

Akce
Business: The Ultimate Resource
vyprodáno
Cena v akci: 574,00 Kč
Internetová cena: 1 592,00 Kč
Běžná cena: 1 990,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: tvrdá
Počet stran: 2208
Formát: 23 x 28 cm
ISBN/EAN: 9780747559788
Nakladatel: Bloomsbury
Rok vydání: 2002
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

The core of the database, this section contains over 150 strategic essays on best management practice across the range of business sectors. Incisive and contemporary views on topical business themes are covered by some of the world's most influential management thinkers and commentators. The essays are cross-referenced to the tactical management action lists.

The management action lists and check lists aim to give busy managers a practical way to solve everyday business problems. Each user-friendly, action-oriented entry contains a summary giving an over view of the key points to consider in each action list; quick answers to the frequently asked questions managers need to address when considering a topic; a step-by-step guide to the right solution (sample solutions are given for financial ratios and such specific Human Resources issues as bullying at work); information on how to avoid common mistakes and get things right first time; and information on the best sources of help in print and online.

With concise overviews of the theories behind, and the practice of, successful international business include core thinking, contributions and key works of management thinkers; explain the challenges faced and successes achieved by business pioneers; reflect the global nature of business and management today; and profile innovators in traditional, expanding and emerging business sectors. Comprising of more than 5000 terms with full, jargon-free definitions, the dictionary provides up-to-date and comprehensive coverage of key business terms and concepts. It is international in scope, and includes business English terms from around the world. Special features include: mini-essays for more complex concepts; biographical entries on key business thinkers and leaders; full expansions of abbreviations and acronyms; and extensive listings of the world's stock exchanges and key financial institutions.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: