V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Vážení zákazníci, ve dnech 23.–26. 5. se na vás těšíme na veletrhu Svět knihy Praha 2024 na pražském Výstavišti.

Internetové objednávky vytvořené nebo uhrazené v období od 21. 5. budou zpracovány v pondělí 27. 5. Děkujeme za pochopení.

Brand it Like Serhant

 Stand Out From the Crowd, Build Your Following and Earn More Money

Brand it Like Serhant
vyprodáno
Internetová cena: 399,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 499,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 336
Formát: 15,2 x 23,2 cm
ISBN/EAN: 9781529345834
Nakladatel: Nicholas Brealey
Rok vydání: 2024
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch

Brand is everything. Whether you're a real estate broker, a hair stylist, or a freelance contractor, your end goal is the same: get leads and generate new business. You want people to think of you the split second they consider looking for a new apartment, getting highlights, or finally redoing that guest bathroom. And while building a brand from scratch sounds daunting, the authentic you is already a brand - you just might not know it yet.

Brand It Like Serhant guides you through the exact same strategy that transformed SERHANT from that-broker-above-Burger Heaven into the most recognized real estate brand in the world. In Phase One, you'll discover your core identity, from your written brand statement to fonts, colours, posing for photos, and more. In Phase Two, you'll learn how to deliver consistent content - realistically, by understanding social platforms and making the right choices for your work. And in Phase Three, you'll shout it from the mountaintops: share your accolades, leverage growth, and achieve your full potential.

Weaving interviews with household names like Gary Vee, Rebecca Minkoff, and Mark Manson, custom worksheets to get organized, and a case study of one person's progress through each chapter,
Brand It Like Serhant is textbook, classroom, and teacher rolled into one. Start to finish, Ryan's actionable guide empowers you to build an authentic, enduring brand by becoming known for what you want to be known for - and skyrocket your career.

About the Author

Ryan Serhant is one of the most successful and well-known real estate brokers in the world. After a decade leading one of New York City's top-ranked real estate teams, he founded SERHANT., the first brokerage designed for the marketplace of tomorrow. In addition, Ryan is an entrepreneur, producer, public speaker, bestselling author, and star of multiple TV shows.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: