V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis

Big Type: Graphic Design and Identities with Typographic Emphasis
vyprodáno
Internetová cena: 479,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 599,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 224
Formát: 19,1 x 26,7 cm
ISBN/EAN: 9781838186579
Nakladatel: Counter-Print
Rok vydání: 2022
Edice: Typografie / Typografie

‘Big Type’ explores graphic design and identity work where the emphasis is on typography.
‘Big Type’ explores graphic design and identity work where the emphasis is on typography. The visual landscape in which today’s designers are contributing to is very cluttered and the digital world alone is so vast, that sometimes it feels hard to make your voice heard amongst all the noise. The work on show within this book examines how designers can produce work that stands out and cuts through the noise. It showcases a fascinating direction in graphic design, forged by a collision of technology, typography and trends which is creating new and exciting results.

This book is available in blue, green of grey; books are shipped to customers at random.

From the Back Cover

‘Big Type’ explores graphic design and identity work where the emphasis is on typography. The visual landscape in which today’s designers are contributing to is very cluttered and the digital world alone is so vast, that sometimes it feels hard to make your voice heard amongst all the noise. The work on show within this book examines how designers can produce work that stands out and cuts through the noise. It showcases a fascinating direction in graphic design, forged by a collision of technology, typography and trends which is creating new and exciting results.

ukkázka z knihy #1 ukkázka z knihy #2 ukkázka z knihy #3 ukkázka z knihy #4

 

Další knihy od tohoto autora

Object Logos Optic: Optical effects in graphic design From Italy: A celebration of creativity from Italy Mascot: Mascots in Contemporary Graphic Design Colour Clash From Africa From South Korea From Latin America From Switzerland

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: