V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Why The Face?

Why The Face?
vyprodáno
Internetová cena: 287,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 359,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 32
Formát: 16,2 x 22,8 cm
ISBN/EAN: 9780714877198
Nakladatel: Phaidon
Rok vydání: 2018
Edice: Knihy pro děti / Pro děti

A hilarious guessing game of facial reactions created by the author of bestselling This Is Not A Book

Jean Jullien tickles the funnybone once again with a book of facial overreactions. Faces are presented first, allowing the reader to wager predictions of what may have prompted such an expression, before the dramatic answer is revealed. Why the face? reads the text alongside an agitated boy with eyes and nose scrunched up. Pick up the full-page flap to reveal a whole mess of smelly items, from stinky socks to an oozing trash can, and the text, Whoa, that stinks. Jullien masterfully provides enough clues for the reader to piece together the narrative, including both predictable and surprising scenarios. Based on young children's natural fascination with faces, this book encourages readers to practice empathy and build emotional intelligence, with cleverly simplified and humorously satisfying vignettes. A brilliant addition to Phaidon's growing Jean Jullien board book library.

Ages 2-4

Jean Jullien is a French graphic designer currently living in London. His practice ranges from illustration to photography, video, costumes, installations, books, posters, and clothing. His following grows daily, approaching one million on social media. His clients include: The New Yorker, The New York Times, Tate, Waterstone's, Guardian, Le Nouvel Observateur, Le Centre Pompidou, Süddeutsche Zeitung Magazin, and Télérama.

ukázka z knihy #1 ukázka z knihy #2 ukázka z knihy #3 ukázka z knihy #4 ukázka z knihy #5

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: