V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age

Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age
vyprodáno
Internetová cena: 239,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 299,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 224
Formát: 12,9 x 19,8 cm
ISBN/EAN: 9781847943484
Nakladatel: Penguin
Rok vydání: 2022
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

Welcome to the age of big tech. The old rules no longer apply.

How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - reveals that the tech giants have radically rewritten the rules of business. If you want to win, you need to learn to play a new game.

Delving into the inner workings of the likes of Netflix, Amazon and Alibaba, Charan uncovers the six rules that the digital giants use to stay ahead: from their emphasis on creating corporate 'ecosystems', to the way they approach team organisation and moneymaking. And he outlines how to use these rules to transform your business, starting today.

'One of the world's preeminent counselors to CEOs.' Harvard Business Review

'The most influential consultant alive.' Fortune

Review

Winning in the digital age is actually less about how you use technology than about how you use your brain. Ram Charan understands this better than most, and he turns conventional principles on their head with this ingenious reframing of competitive advantage . . . An insightful and practical guide for leaders and practitioners at every level. ― Forbes

I like this summary of the competitive reality . . . Relates
a wealth of current experience from global clients. ― Inc.

About the Author

'One of the world's most renowned management consultants and authors.' Fast Company

Widely acclaimed as one of our greatest business strategists, Ram Charan is the author of over a dozen books, including the perennial bestseller
Execution. Formerly an award-winning professor at Harvard Business School, he has advised the CEOs of some of the world's most successful companies - including Coca-Cola, Bank of America, Tata, 3M, GE and Verizon.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: