V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Marvel By Design: Graphic Design Strategies of the World's Greatest Comics Company

Marvel By Design: Graphic Design Strategies of the World's Greatest Comics Company
vyprodáno
Internetová cena: 1 239,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 549,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Formát: 24,5 x 33 cm
ISBN/EAN: 9783967040265
Nakladatel: Gestalten
Rok vydání: 2021
Edice: Grafický design / Design

As one of the most recognizable brands in the world, Marvel has spent the last 80-plus years inspiring generations of creatives through its approach to visual storytelling. Marvel’s comic books, in particular, established a distinct graphic language that has found its way into mainstream culture, including 1960s Pop Art, and present-day digital culture, gaming, advertising, and more.

Marvel By Design will celebrate the company’s visual language with an in-depth exploration of the design process behind the brand’s most recognizable graphical elements including logos, covers, lettering, layout, and color palettes. Readers will learn how the renowned Marvel Method established a unique approach to the creative process and how that process can serve as a template for creatives working beyond comics.

Throughout the book, Marvel By Design will connect the dots between comic book culture and its undeniable influence in every creative field including the evolution of graphic design, editorial design, movies, and visual culture at large.

Liz Stinson is a writer and an editor with more than a decade of experience covering the design and technology worlds. She’s currently the executive editor of Eye on Design, a publication about graphic design and its intersection with the wider world.

ukkázka z knihy #1 ukkázka z knihy #2 ukkázka z knihy #3 ukkázka z knihy #4 ukkázka z knihy #5 ukkázka z knihy #6 ukkázka z knihy #7 ukkázka z knihy #8 ukkázka z knihy #9 ukkázka z knihy #10 ukkázka z knihy #11 ukkázka z knihy #12 ukkázka z knihy #13 ukkázka z knihy #14 ukkázka z knihy #15 ukkázka z knihy #16 ukkázka z knihy #17 ukkázka z knihy #18 ukkázka z knihy #19 ukkázka z knihy #20 ukkázka z knihy #21 ukkázka z knihy #22 ukkázka z knihy #23 ukkázka z knihy #24

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: