V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Powershop 2: New Retail Design

Akce
Powershop 2: New Retail Design
vyprodáno
Cena v akci: 1 474,00 Kč
Internetová cena: 2 312,00 Kč
Běžná cena: 2 890,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: tvrdá
Počet stran: 624
Formát: 25,6 x 33,8 cm
ISBN/EAN: 9783899553079
Nakladatel: Frame Publishers
Rok vydání: 2009
Edice: Produktový design / Design

Retail space design today needs to answer to a diversity of functions. Acting as a backdrop to set off the products they sell, they represent and mirror brand identity offering customers the opportunity to physically experience their microcosm, but also often have a second life as showroom, event space and gallery. The typologies of store spaces have also adapted to new consumer trends and social conditions, with designs encouraging approachability and intimacy as well as interaction, entertainment and unique experiences. Powershop 2 provides a truly global overview of visionary retail spaces created by international designers. This 640-page retail design bible offers readers a unique opportunity to visit 200 outstandingly designed stores. Volume 1: Fashion presents single and multi-brand fashion boutiques. Volume 2: Anything (but fashion) opens the doors of flagships, boutiques, shops-in-shops, showrooms and temporary spaces for accessories, shoes, eyewear, books, food, cars and much more. All of those featured exemplify an exceptional architectural quality together with the inventive use of lighting and colours, innovative materials and bespoke furniture designs, to create the ultimate atmospheric environment for their products. The curated collection of projects comes from an exhaustive list of the world s trendsetting cities from New York, London and Paris to Tokyo, Shanghai, Berlin, Stockholm and Amsterdam, in addition to compelling destinations such as Melbourne, Istanbul, Moscow, Belgrade and Dubai. View works by world class designers including Marcel Wanders, Wonderwall, 20|20 Limited, Coop Himmelb(l)au, Karim Rashid, Mattheo Thun, Tokujin Yoshioka and Ippolito Fleitz, to name but a few. The book not only packs pages of glitter and glamour through lavish photography, but also provides floor plans, designer profiles and detailed descriptions of the interiors. Eight essays addressing the challenges facing tomorrow s retail sector further provide an interesting glimpse into the future. This double-volume tome with luxurious slipcase is an unparalleled reference for contemporary retail design worldwide.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: