V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Monica La Diva Dolce&Gabbana

Novinka
Monica La Diva Dolce&Gabbana
Novinka
Internetová cena: 4 792,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 5 990,00 Kč
Skladem
Počet kusů:
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Formát: 34 x 43 cm
ISBN/EAN: 9788891841728
Nakladatel: Rizzoli
Rok vydání: 2024
Edice: Móda / Design

For Dolce&Gabbana, Monica Bellucci embodies the dream of la dolce vita. This book tells the story of a diva and her unique style.

Monica Bellucci and Dolce&Gabbana have an unbreakable bond. Their first meeting took place during a casting session for a fashion show, when it was love at first sight. Since then, the muse has continued to inspire the two designers, who are now paying their respects to her wholly Italian sensuality, beauty, and charisma in this volume. The unique style of the contemporary diva is presented in a large-format photo book, as a celebration of the career and beauty of the model, actress, and woman.

Babeth Djian, editor of the French magazine
Numéro, has curated the art direction of the volume; Jean-Baptiste Mondino has created 12 wonderful portraits of Monica specifically for this project, which will be accompanied by the advertising campaigns, editorials, and most iconic shots in which she posed for the great masters of photography. Two previously unpublished interviews with Monica Bellucci and Domenico Dolce and Stefano Gabbana seal this indissoluble connection forever.


About the Author

Domenico Dolce started to collaborate with his father in the family clothing business while studying fashion design. Stefano Gabbana began to work in various fashion studios thanks to his graphic design background. Their joint debut dates to October 1985, when the designers presented their first collection, achieving great success. Since then, Dolce&Gabbana has experienced a constant and unstoppable ascendancy. Elisabeth "Babeth" Djian is the founder and editor-in-chief of Numéro magazine. Dijan was motivated to create the magazine because of her dissatisfaction with the titles available for women like her.

ukkázka z knihy #1 ukkázka z knihy #2 ukkázka z knihy #3 ukkázka z knihy #4 ukkázka z knihy #5 ukkázka z knihy #6

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy