V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Look at This: Contemporary Brochures, Catalogues and Documents

Akce
Look at This: Contemporary Brochures, Catalogues and Documents
vyprodáno
Cena v akci: 548,00 Kč
Internetová cena: 896,00 Kč
Běžná cena: 1 120,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 192
Formát: 23,5 x 28,8 cm
ISBN/EAN: 9781856694698
Nakladatel: Laurence King
Odkaz na stránky nakladatele: http://www.laurenceking.com/en/look-at-this-contemporary-brochures-catalogues-and-documents/
Rok vydání: 2006
Edice: Grafický design / Design

Printed brochures, catalogues and 'multi-page' documents form the bedrock of many graphic designers' daily practice. Most printed literature is disposable: today's hot communication document is tomorrow's landfill. But the best brochures, catalogues and documents have a permanence and organic completeness that has become important in the ephemeral, and increasingly electronic, world of instant communications. This book features the best of contemporary printed literature. It offers a critical survey of current graphic design, showing work by leading practitioners from the USA, Europe and Japan. Arranged in a designer-by-designer format and accompanied by interviews with some of the designers responsible for the featured work, this book offers a complete and informative picture of this popular subject.

Adrian Shaughnessy is a self-taught graphic designer, writer and editor. Until recently he was creative director of Intro, the London-based music design company he co-founded in 1989. He left Intro in 2004 to pursue an interest in writing and consultancy. His previous books include How to be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul and Look at This: Contemporary Brochures, Catalogues & Documents.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: