V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Introducing: Designs for Making a First Impression

Akce
Introducing: Designs for Making a First Impression
vyprodáno
Cena v akci: 598,00 Kč
Internetová cena: 1 112,00 Kč
Běžná cena: 1 390,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Vazba: tvrdá
Počet stran: 240
Formát: 24 x 28 cm
ISBN/EAN: 9783899550870
Nakladatel: Gestalten
Odkaz na stránky nakladatele: http://shop.gestalten.com/introducing.html
Rok vydání: 2006
Edice: Grafický design / Design

To sell your style and creativity it has become vital to set yourself apart and stick out from the rest of the vibrant and heterogeneous scene. Self-promotion is an essential and key starting point. Because business cards are the foundation of self-presentation, Introducing primarily features business cards created by designers from around the world. It also gives a comprehensive overview of cutting edge design solutions and contemporary instruments revealing how designers and agencies choose to portray themselves to make a good first impression. Introducing is thereby a useful guidebook for all designers and agencies.

In order to be successful, designers must be able to represent many things creatively; but how can they and should they present themselves in the best light? This book looks at how designers and smaller agencies portray themselves as well as the forms and tools that they use to make a good first impression.

Because business cards are the essential foundation of self-presentation, Introducing primarily features the most original examples created by designers from around the world. Furthermore the book looks at more specific instruments and design solutions: from office stationery and job application materials to unusual acquisition tools such as packaging and books. These examples are not only introduced through plentiful images, but are also put into context through informative text.

This book gives readers inspirational examples of how they can create their own visual identities and how they can customize these identities for use in various work-related materials. Introducing is thereby a useful guidebook for all designers, especially those just beginning their careers.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V distribuci

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy