V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Choosing and Using Paper for Great Graphic Design

 Solutions for 2D and 3D Designs

Choosing and Using Paper for Great Graphic Design
vyprodáno
Internetová cena: 448,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 560,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: tvrdá
Počet stran: 256
Formát: 23 x 23 cm
ISBN/EAN: 9782940361588
Nakladatel: Rotovision
Odkaz na stránky nakladatele: http://www.rotovision.com/description.asp?isbn=978-2-940361-58-8
Edice: Grafický design / Design

A must-have reference for using paper and print finishes in design work. In the world of print, paper choice influences every design project and designers often complain about the lack of genuinely good reference material for projects requiring a strong design input. Choosing and Using Paper for Great Graphic Design fills this gap. Case studies detail how the paper was chosen, the innovative treatments applied (folding, binding, cutting, embossing, printing, etc), and why they make the piece successful. By highlighting what was made possible through the paper choice, and how it affected the final design, this guide shows how paper influences and enhances graphic design and explains how to choose and use the right paper for the job. It explains how to turn ideas into reality.

 

A primary resource to inspire original creative thought, it showcases the very best designs created through the ingenious and groundbreaking use of paper and printing techniques.

About The Author

Mark Hampshire and Keith Stephenson are the directors of Absolute Zero Degrees, a multidisciplinary agency designing corporate identities, packaging, books, wallpaper, and interiors accessories. They are the co-authors of Circles and Dots, Stripes and DemoGraphics: Packaging for RotoVision. They live in London, UK.

View Sample Chapters/Inside Images

View Chapters From This Book

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: