V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Branded Interactions: Creating the Digital Experience

Branded Interactions: Creating the Digital Experience
vyprodáno
Internetová cena: 1 239,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 549,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: tvrdá
Počet stran: 360
Formát: 20 x 26,5 cm
ISBN/EAN: 9780500518175
Nakladatel: Thames & Hudson
Rok vydání: 2015
Edice: Grafický design / Design

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only one part of interactive brand identity. Mobile apps are more important than ever before, and interactive touchpoints and billboards are everywhere: the interface is now the brand.

This practical guide steers you through the process of digital brand design in five key phases:
• discovering a demographic
• defining an action plan
• designing an interface
• delivering a quality product
• distributing the design to the marketplace

A wealth of documentation and diagrams will show you how to build a solid framework for any project, so you can stay true to the brand strategy while remaining flexible enough to incorporate change and creativity.

Informed and practical, and packed with real-world examples, case studies and interviews with experts from leading brands and interactive agencies, this lively book is crucial reading for anyone involved in the design of interactive brands.

CONTENTS
Setup: 1. Briefing the Team; 2. The Team; 3. Project Planning; 4. Technology
Process: 1. Workflow Models; 2. Branded Interaction Design Process
    The Analysis Phase
    Define: The Strategy Phase
    Design: Concept and Design
    Deliver: Documentation and Production
    Distribute: Rollout BIxD & Progression

Marco Spies is a director and strategic consultant who has created digital branding and interactive media for global brands, including Adidas, T-Mobile and Nintendo. He is the co-founder of think moto, a digital strategy and design agency based in Berlin.

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy č.1 ukázka z knihy č.2 ukázka z knihy č.3 ukázka z knihy č.4 ukázka z knihy č.5 ukázka z knihy č.6

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: