V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Teatime: Fashionable New Tea Shops

Teatime: Fashionable New Tea Shops
vyprodáno
Internetová cena: 552,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 690,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 248
Formát: 19,4 x 24,9 cm
ISBN/EAN: 9781864708325
Nakladatel: The Images Publishing
Rok vydání: 2019
Edice: Interiérový design / Architektura

Today's tea aficionado is looking to imbibe tea within a meaningful space, be it at home or in a tea shop. Customers of tea shops enjoy the idea of "tea" as being "an experience", inclusive of art, cultural themes, and strong design aesthetics. Better still if these motifs are found within a tea-shop that aligns with the shop's branding and is able to mix modern tea products with new interior design styles, further increasing the customer's sense of enjoyment of the entire shopping experience. Coupled with tea consumption needs across the world gradually increasing and the tea market expanding at higher rates than previously, the tea industry's retail environment faces fierce competition.

There's a strong trend toward marrying a better awareness of the importance of effective interior design of a tea shop while striving to express a complete brand image and providing efficient service. In this magnificently illustrated book, a lead designer and tea brand consultant analyses the new design trends and brand management styles of a carefully selected group of tea shops from around the world. This book explores close to fifty fashionable tea shops that are successful in the experimentation of mixing brand-new products with unique space experiences and providing excellent customer-focused interior designs. An excellent volume for those looking to enrich the retail environment of this diverse and fast-evolving industry.

  • Over 45 case studies of the newest tea shop design trends from around the world - Europe, America, Australia, and Asia
  • In-depth analysis of best practices in designing modern tea shops, factories, and tea brand management in retail spaces
  • Also covers a selection of distinctive tea factories and tea brands

About the Author

Zender, lead designer and brand consultant of Heytea, specialises in creative interior design for commercial spaces for young people. After graduation, he worked for seven years at the University of Southern China as a teacher. He spent a great deal of time travelling the world during his vacations, and contributed to National Geographic and Lonely Planet as both a writer and photographer. Later, he was awarded a scholarship from Robert Bosch Stiftung to study at Hamburg University. In 2016, Zender founded his own design studio.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V distribuci

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy