V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


MOMENT: Redefining the Brand Experience

MOMENT: Redefining the Brand Experience
Internetová cena: 832,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 040,00 Kč
Skladem (1 ks)
Počet kusů:
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 256
Formát: 22,8 x 30,4 cm
ISBN/EAN: 9789492311443
Nakladatel: Frame
Rok vydání: 2019
Edice: Interiérový design / Architektura

A selection of projects by Tokyo-based firm MOMENT brings to light the constructive design strategies employed in redefining brand experiences.
Tokyo-based design firm MOMENT, run by Hisaaki Hirawata and Tomohiro Watabe, creates rich and sleek commercial environments for a wide spectrum of brands, having attracted many celebrated clients. Their work ranges from store designs for high-end fashion brands to temporary retail spaces, cafés, restaurants, and ambient plans for department stores. This book highlights the duo’s versatile and skilful visual approach, detail-oriented spatial branding and alluring lighting design for interior solutions that are both functionally and emotionally driven. Illustrated by a large selection of beautiful photography, project features are accompanied by informative texts that delve into the design concepts, as well as the studio’s tactics to help clients succeed by redefining brand experiences.

About the Author

MOMENT is a Tokyo-based interdisciplinary studio founded by designer duo Hisaaki Hirawata and Tomohiro Watabe. The firm’s work, which ranges from interior to graphic design and branding, redefines space and experience design by introducing innovative elements and alluring lighting. Its interiors and products are smart, timeless and often minimalistic, showing mastery in the use colours, forms, and materials.

ukkázka z knihy #1 ukkázka z knihy #2 ukkázka z knihy #3 ukkázka z knihy #4 ukkázka z knihy #5 ukkázka z knihy #6 ukkázka z knihy #7

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

V distribuci

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy