V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Visual Doing: Applying Visual Thinking in your Day to Day Business

Visual Doing: Applying Visual Thinking in your Day to Day Business
Internetová cena: 472,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 590,00 Kč
Skladem (1 ks)
Počet kusů:
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 144
Formát: 21 x 25 cm
ISBN/EAN: 9789063694999
Nakladatel: BIS publishers
Rok vydání: 2018
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

Sequel to Visual Thinking: Learn how to show and share your ideas in a fun, clear and compelling way so you can inspire, engage and activate yourself and others.

Companies are changing and in order to adapt and keep up they need to be flexible and fast. This calls for new tools. Visual Doing teaches you how to use these tools properly and will improve your visual craftsmanship and broaden your skillset. It’s a practical and accessible handbook for incorporating visual thinking into your daily business and communication, picking up where the previous book Visual Thinking left off.

Visual Doing leads you through a new range of exercises, techniques and subjects which will help you to tell your own visual story by looking at these subjects from different perspectives: ‘me as an individual’, ‘we as a team’ and ‘us as a company.’ It helps you to clarify complex information, pitch innovative strategies and foster a visual culture within your organization.

About the Author

Willemien Brand has turned her passion for drawing and design into her life's work. She graduated with distinction from the prestigious Design Academy Eindhoven and enjoyed an awardwinning career as an industrial designer with ATAG Keukentechniek before setting up the successful design studios BuroBRAND and BRANDbusiness.
To be able to help other people unleash their creativity and use it to achieve better results in their work gives her joy and renews her passion for drawing.
Now she shares this passion with companies throughout the world as one of the leading gurus in the visual communication revolution.

Další knihy od tohoto autora

Visual Doing Workbook Visual Thinking: Empowering People & Organizations through Visual Collaboration

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: