V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Upstream: How to solve problems before they happen

Upstream: How to solve problems before they happen
vyprodáno
Internetová cena: 319,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 399,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 320
Formát: 15,3 x 23,4 cm
ISBN/EAN: 9781787632745
Nakladatel: Bantam Press
Rok vydání: 2020
Edice: Populárně naučné / Populárně naučné

New York Times bestselling author Dan Heath asks what happens when we take our thinking upstream and try to prevent problems before they happen.

When we shift our energies upstream, we stop dealing with the symptoms of problems and we start fixing problems.

If we can stop crimes from being committed, we do not need to work to 'solve' crimes.
If we can prevent chronic diseases from developing, we do not need to treat these diseases.
If we can provide affordable housing, we do not need to provide shelter for the homeless.
Looking to business, politics, and society, Dan Heath shows us that we have the capacity to solve some of our thorniest personal, organisational and societal issues. We just need to start to think about the system rather than the symptoms. Drawing on insights from his extensive research, as well as hundreds of new interviews with unconventional problem solvers, Dan delivers practical solutions for preventing problems rather than simply reacting to them.

'Packed with vivid stories and practical examples, Upstream is the rare book that can both revitalize your business and make our world a better place.' Daniel H. Pink, No. 1 New York Times bestselling author of When, Drive and To Sell Is Human

'Informs, engages and, above all, entertains.' Charles Duhigg, bestselling author of The Power of Habit and Smarter, Faster, Better

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: