V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Glossy: The inside story of Vogue

Glossy: The inside story of Vogue
vyprodáno
Internetová cena: 359,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 449,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: měkká
Počet stran: 352
Formát: 15,2 x 23,2 cm
ISBN/EAN: 9781529415049
Nakladatel: Quercus
Rok vydání: 2021
Edice: Móda / Design

‘Fashion never seemed more relevant than in this engrossing and unputdownable history of the Queen of them all…the story of Vogue’s war years in France is extraordinary . . . wonderful.’ Miranda Seymour

Glossy
is a story of more than a magazine. It is a story of passion and power, dizzying fortune and out-of-this-world fashion, of ingenuity and opportunism, frivolity and malice. This is the definitive story of Vogue.

Vogue magazine started, like so many great things do, in the spare room of someone’s house. But unlike other such makeshift projects that flare up then fizzle away, Vogue burnt itself onto our cultural consciousness.

Today, 128 years later, Vogue spans 22 countries, has an international print readership upwards of 12 million and nets over 67 million monthly online users. Uncontested market leader for a century, it is one of the most recognisable brands in the world and a multi-million dollar money-making machine. It is not just a fashion magazine, it is the establishment. But what – and more importantly who – made Vogue such an enduring success?

Glossy will answer this question and more by tracing the previously untold history of the magazine, from its inception as a New York gossip rag, to the sleek, corporate behemoth we know now. This will be a biography of Vogue in every sense of the word, taking the reader through three centuries, two world wars, plunging failures and blinding successes, as it charts the story of the magazine and those who ran it.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: