V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


The Package Design Book 6

The Package Design Book 6
vyprodáno
Internetová cena: 1 399,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 749,00 Kč
Zboží není skladem
Jazyk: anglicky, francouzsky, německy
Vazba: pevná
Počet stran: 512
Formát: 23,7 x 25,6 cm
ISBN/EAN: 9783836585026
Nakladatel: Taschen
Rok vydání: 2021
Edice: Grafický design / Design

Good package design is crucial today, with ever more products competing for consumers’ attention. The Pentawards have set a global benchmark for quality in packaging by recognising impactful pieces from across the globe. Featuring over 500 works from more than 45 countries, this sixth edition presents all 2019 and 2020 winners, proving again the significance of the discipline.

Eye-catcher

The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020

Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packaging. The quality of the packaging has a significant influence on whether or not a customer decides to buy a product. In fact, packaging has become more important than ever in recent years: Unboxing videos are watched by millions of followers on social media platforms, college Packaging Design courses are full to bursting, more and more agencies are specializing in this area, and companies are investing ever greater sums of money in the outward appearance of their products. Packaging design has long since grown to become not just part of our everyday lives, but a powerful marketing tool as well. High-quality packaging can increase the value of an entire brand.

With over 500 projects from more than 45 different countries, the sixth edition of TASCHEN’s The Package Design Book celebrates the 14th anniversary of the Pentawards, one of the industry’s most important international competitions. We will be casting our spotlight on all the winners from 2019 and 2020. With awards in six major categories – Beverages, Food, Body, Luxury, Other Markets, and Packaging Concepts– this spectacular and inspiring collection presents an array of unusual, intelligent and charming packaging concepts, demonstrating once again the importance of this design discipline.

The Package Design Book 6 Hardcover, 23.7 x 25.6 cm, 3.48 kg, 512 pages ISBN 978-3-8365-8502-6
Multilingual Edition: English, French, German

ukkázka z knihy #1 ukkázka z knihy #2 ukkázka z knihy #3 ukkázka z knihy #4 ukkázka z knihy #5 ukkázka z knihy #6

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: