V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


The Internet Case Study Book

 Strategies For Success

The Internet Case Study Book
vyprodáno
Internetová cena: 679,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 849,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: anglicky
Počet stran: 384
Formát: 16,8 x 22,6 cm
ISBN/EAN: 9783836518956
Nakladatel: Taschen
Odkaz na stránky nakladatele: http://www.taschen.com/pages/en/catalogue/design/all/06741/facts.the_internet_case_study_book.htm
Edice: Počítače a Internet / Počítače a Internet

How to make your business work online

Featuring 60 success stories, from clients' briefings to final projects, this book, which follows on from the best selling Guidelines for Online Success title, provides detailed studies divided into five chapters: e-Commerce, Corporate Sites, Campaigns, Social Media, and Promotional Sites. These subjects form the core of what the web can offer to every person or institution, and knowing how these projects were developed can help differentiate your business or online presence from that of your competitors.

Strategies examined range from those of giant corporations to small businesses, but all have a common goal: a successful, efficient and cost-effective investment on the web. Each project is laid out in terms of Brief, Challenge, Strategy and Results. From Coca-Cola to Prince of Persia, from Diesel to Domino's Pizza, this book shows how successful businesses of any size can devise an effective online presence, and features the work of strategic innovators such as Ajaz Ahmed, Alex Bogusky, and Jeff Goodby.

About the editors:
Rob Ford founded Favourite Website Awards (FWA) in 2000, a recognition program for cutting-edge web design. His work has featured in the Chicago Tribune, Guardian and various web related magazines. He has judged many industry award shows, contributes regularly to web design sites and magazines, and writes a regular column in Adobe's Edge Newsletter.

Julius Wiedemann was born in Brazil, studied graphic design and marketing, and was an art editor for digital and design magazines in Tokyo. His many TASCHEN digital and media titles include Illustration Now!, Advertising Now, Logo Design, and Brand Identity Now!

The Internet Case Study Book 4
The Internet Case Study Book 5
 

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: