V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later

 A complete guide to creative ideas, strategies and campaigns

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later
vyprodáno
Internetová cena: 663,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 829,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Formát: 20 x 23,8 cm
ISBN/EAN: 9780500518984
Nakladatel: Thames & Hudson
Rok vydání: 2016
Edice: Současná reklama / Reklama

The essential guide for students and professionals in advertising, communication, marketing and allied fields – now in its third edition to reflect the growing digital landscape

In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That’s why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept.

Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on particular topics, it covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This third edition features substantially revised and expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, and an entirely new chapter on branded social media.

Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to ‘push’ an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years’ worth of international, award-winning ad campaigns – in the form of over 500 ‘roughs’ specially produced by the author, fifty of which are new to this edition – also reinforce the book’s core lesson: that a great idea will last forever.


Pete Barry began his career as an art director at Ogilvy, London. A former lecturer in Advertising Design at Syracuse University, he now works as a copywriter in New York City.

Ukázky z knihy (pro zvětšení klikněte)

ukázka z knihy č.1 ukázka z knihy č.2 ukázka z knihy č.3 ukázka z knihy č.4 ukázka z knihy č.5 ukázka z knihy č.6 ukázka z knihy č.7 ukázka z knihy č.8 ukázka z knihy č.9 ukázka z knihy č.10 ukázka z knihy č.11 ukázka z knihy č.12 ukázka z knihy č.13

 

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: