V roce 2012 se součástí Nakladatelství Slovart stalo nakladatelství Brio. Nakladatelství Brio vydávalo ve spolupráci s předními spisovateli a výtvarníky nádherně ilustrované originální příběhy a sbírky pohádek pro děti od šesti do dvanácti let. Pro starší děti, mládež a dospělé Brio nabízelo sebrané spisy pohádek a bajek od renomovaných spisovatelů, doplněné o to nejlepší z klasické literatury celého světa. V této tradici pokračujeme také my v rámci stejnojmenné edice.


Jsme výhradní distributor nakladatelství TASCHEN pro Českou republiku


Hidden Persuasion

 33 Psychological Influence Techniques in Advertising

Hidden Persuasion
vyprodáno
Internetová cena: 903,00 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní
Běžná cena: 1 129,00 Kč
Zboží není skladem
Autor:
Jazyk: anglicky
Vazba: tvrdá
Počet stran: 192
Formát: 18 x 24,5 cm
ISBN/EAN: 9789063693145
Nakladatel: BIS Publishers B.V.
Rok vydání: 2014
Edice: Současná reklama / Reklama

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn, and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices.What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior?This book explains the psychology behind fifty effective influence techniques of visual persuasion and how to apply them. The techniques range from influence essentials to more obscure and insidious methods. The reader will gain deep insights into how visual means are constructed to influence behavior and decision making on an unconscious level.All techniques are supported by rich visual references and additional information on the psychology of behavior change. This publication is not just an eye-opener for professionals and students in the communication and design fields, but also for anybody who wants to understand how our behavior is influenced unconsciously by advertising, social campaigns, and government messages.The book is co-authored by leading figures in social influence and visual persuasion. It is designed as an accessible modern reference book for creating and understanding persuasive visual imagery.

Diskuze

Žádný příspěvek do diskuze. Přidejte svůj názor »

Doručení zdarma

Objednejte si knihy v hodnotě alespoň 900 Kč a dopravíme Vám je zdarma!

 

Dáme knihu logo

Přijímáme poukázky Dáme knihu

Aktuality

Připravujeme

Další knihy »

Bazar

Další knihy »

RSS

Přihlaste se k odběru RSS a dostávejte informace o nových knihách hned po jejich zveřejnění na stránce.

Nejdiskutovanější knihy

Novinky e-mailem

Jste knihkupec?

Vyberte si témata:






















































Váš email: